Klantenservice - onderwerp kwaliteit

KWALITEIT

Wat is de versgarantie bij Regiobloemist?

Als u via Regiobloemist besteld, dan ontvangt u naast de garantie van de bloemist ook nog eens de garantie van Regiobloemist. Zo kunnen wij u 7 dagen versgarantie bieden.


Wat als ik niet tevreden ben over de kwaliteit?

U heeft bloemen besteld en u bent niet tevreden over de kwaliteit! Als eerste bieden wij dan onze excuses aan, want wij staan voor kwaliteit. Maar bloemen blijven versproducten, dus heel soms kan een iets mindere kwaliteit zich voordoen. Maar dit mag niet, dus wij horen altijd graag als er iets niet in orde is. Maak altijd wat foto's van de bloemen en neem contact op met de bloemist (zie kaartje of sticker bij het afleveren van de bloemen). Komt u er met de bloemist niet uit, dan kunt u overschakelen naar de garantie van Regiobloemist. Wij ontvangen dan graag foto's van de bloemen en horen graag wat er niet helemaal goed is. Wij lossen dit dan op met de bloemist en wij bieden u 100% tevredenheidsgarantie. Zijn wij het eens met uw melding en de bloemist lost dit niet netjes op, dan ontvangt u van ons het geld retour of wij vervangen het boeket voor u met nieuwe bloemen.


Kan ik de bloemen / bloemist ook beoordelen?

Ja, wij vinden het ook belangrijk wat u vond van de levering, bloemen en de bloemist. Vandaar dat wij na elke bestelling u vragen per mail, post of anders om een beoordeling van uw bestelling. Wij hopen altijd dat u ons daarmee wilt helpen. Het draait namelijk allemaal om uw mening. Bedankt alvast.