Klantenservice - onderwerp bezorgen

BEZORGEN

Wat gebeurt er na het plaatsen van mijn bestelling?

Als u uw bestelling heeft geplaatst, dan ziet u de bedankt pagina van ons bestelproces. Wij sturen dan per direct een ordebevestiging naar uw opgegeven emailadres. In deze orderbevestiging staat uw bestelling nogmaals genoteerd plus ons ordernummer.

Wij sturen uw bestelling naar uw gekozen bloemist, als u geen bloemist heeft gekozen dan kiest ons systeem automatisch een goede bloemist voor u. De gekozen bloemist ontvangt uw bestelling via een online order systeem. De bloemist krijgt de omschrijving, prijs, kaarttekst en ook een foto te zien van uw bestelling.

De bloemist zal uw bestelling maken op de dag wanneer hij bezorgd moet worden en zal hem op de gekozen bezorgdatum gaan bezorgen tussen 09:00 en 18:00 uur.


Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Uw bestelling wordt op de gekozen bezorgdatum bezorgd tussen 09:00 en 18:00 uur. Wilt u liever een ochtend of middagbezorging, geef dat dan aub aan bij het bestelling op het veld: Opmerking voor de bloemist. De bloemist zal hier dan rekening mee houden. Dit kunnen we niet altijd garanderen, maar meestal is dit geen probleem.


Is mijn bestelling al bezorgd?

Heeft u een bestelling geplaatst en wilt u graag weten of hij al bezorgd is (vandaag of bijvoorbeeld gisteren)? Neem dan even contact met ons op (via mail kan ook) en dan vragen wij een leveringsbevestiging op bij desbetreffende bloemist die de bestelling heeft ontvangen. Zodra we een bevestiging hebben ontvangen, nemen we contact met u op. Meestal krijgen we de bevestiging aan het eind van de dag of de volgende ochtend zodat de bezorger weer op de zaak is.

Ga naar de contactpagina en vraag een leveringsbevestiging aan.