Klantenservice - klachten & retouren

KLACHTEN EN RETOUREN

Niet helemaal tevreden over een product of dienst?

Bent u niet helemaal tevreden over het product of dienst? Wij willen graag alle klachten horen die onze klanten hebben. Zo kunnen wij ervoor zorgen dat onze dienstverlening nog beter wordt en kunnen we producten vervangen of verbeteren. Ook kunnen wij onze lokale bloemisten bestand updaten en verbeteren.


Hoe dien ik een klacht over een bloemist in?

Een klacht over een bloemist die een bestelling van Regiobloemist.nl heeft geleverd kunt u altijd melden bij ons. Graag zelfs. U kunt eenvoudig naar onze contactpagina gaan en het formulier invullen. Vergeet niet het ordernummer te vermelden. Dan weten wij over welke bestelling het gaat en wie hem geleverd zou moeten hebben.

Wij nemen de klacht direct in behandeling en nemen contact op met de bloemist en zoeken samen met een oplossing. Vaak lossen we klachten dezelfde dag nog op.


Wanneer kan ik een klacht melden?

U kunt altijd een klacht indienen. Wij vragen wel om dit binnen 7 dagen na het bezorgen te doen en liefst direct na het constateren van de klacht. Dus stel u ziet het boeket wat geleverd is via een foto of u bent op bezoek. Meld dat de klacht direct wanneer u de klacht constateerd.


Kan ik de bloemen terugsturen / retourneren ?

Omdat bloemen beperkt houdbaar zijn, kunt u geen gebruik maken van uw retourrecht volgens de wet. Dit komt omdat het versproducten zijn. Echter de vaas, wijn of knuffels kunt u wel aan ons terugsturen of aan de bloemist geven. Dit noemt men een herroepingsrecht en die dient u uiterlijk binnen 14 dagen aan ons retour te sturen (of aan de bloemist te geven).

Neem altijd eerst even contact met ons op, dan laten wij u weten waarheen het gestuurd kan worden.


Lid van Webshop Keurmerk

Regiobloemist is lid van Webshop Keurmerk. Indien u het niet eens bent met onze garantie, klachtafhandeling of onze service. Dan kunt een klacht indienen bij de geschillencommisie waar Webshop Keurmerk is aangesloten.