Boeketten kunnen afwijken van de foto ivm beschikbaarheid van de bloemen. Lees hier meer over COVID-19

Actuele informatie omtrent COVID-19 / corona virus

Het coronavirus raakt ons allemaal en daardoor verandert er veel om ons heen. Massaal worden er boeketten gestuurd om de ander een hart onder de riem te steken. We weten hoe belangrijk dit is voor u en daarom blijven we open. De lokale bloemisten gaan naar buiten, zodat jij binnen kunt blijven. Zij doen elke dag hun uiterste best om jouw boeket zo snel mogelijk te maken en bezorgen en houden rekening met de RIVM-richtlijnen.

Vanwege de extreme drukte zullen boeketten afwijken van de foto. Kies een seizoensboeket aub.
Zelf een bloemist kiezen is tijdelijk uitgeschakeld omdat sommige bloemisten toch dicht zijn gegaan.

Wat is de levertijd van boeketten?

Omdat er zoveel boeketten worden verstuurd, is het momenteel erg druk en is het mogelijk dat je niet meer voor bezorging dezelfde dag kunt kiezen en in sommige gevallen ook niet voor morgen. Onze datumkiezer tijdens het bestellen geeft de actuele opties aan. En vaak ook onder de boeketten in het overzicht.

Hoe volg je de status van je bestelling

We versturen je de volgende statusmails

  • Orderbevestiging direct na het bestellen
  • Bezorgbevestiging (of bij de buren bezorgd)
Zodra onze bloemisten aangegeven in het systeem dat er bezorg is, versturen wij u direct de bezorgbevestiging. Door de drukte kan het dus zijn dat ze dit op een later moment bijwerken / achteraf doen. Daardoor kan het dus zijn dat de bezorgbevestiging later verzonden wordt. Momenteel werkt 70% van onze bloemisten met deze bevestigingen

Beschikbaarheid van bloemen

Tijdens deze extreem druke tijd is het lastig om aan alle bloemen te komen. Daarom komt het voor dat de geleverde boeketten afwijken van de foto. Men kan andere bloemen nemen of meer van dezelfde bloemen nemen om toch nog een mooi boeket te leveren. Indien de bloemen beschikbaar zijn dan zullen de bloemisten altijd proberen het boeket na te maken. Maar in deze tijd zal dat lastig zijn, hou er aub rekening mee.

Waar kan je terecht met een klacht?

Er is een verviervoudiging van orders, het verviervoudigen van ons bloemistennetwerk en eigen personeel is simpelweg onmogelijk. Heb je een klacht? Stuur dan een mail aan info@regiobloemist.nl of gebruik onze contact pagina. De verwerkingstijd van mails is momenteel 1 tot 4 werkdagen. Help ons mee het werkbaar te houden door één mail per onderwerp te sturen. Het sturen van meerdere mails vertraagt de klantenservice in de verwerking van andere mails. Help hiermee om niet alleen voor jezelf, maar ook voor anderen het mogelijk te houden om een boeket te laten bezorgen.

Telefonische bereikbaarheid

Door het coronavirus zijn wij genoodzaakt in shifts te werken, waardoor de wachttijd hoger is dan je van ons gewend bent. Hierdoor is het onmogelijk om iedereen telefonisch te woord te staan. Vandaar dat we momenteel telefonisch onbereikbaar zijn. We vragen uw begrip en houden controle op alle mails die we ontvangen in ons ticketsysteem. We behandelen ze op binnenkomst.

Wij bezorgen veilig en contactloos

De bezorger belt aan, neemt minimaal 1,5 meter afstand en wacht tot de ontvanger open doet. Zo wordt direct contact vermeden.

Hoe kan ik helpen om het werkbaar te houden?

Plaats een bestelling in de toekomst. Het COVID-19 virus is plots gekomen, maar zal helaas niet plots weer gaan. Plaats je bestelling verder in de toekomst dan vandaag, morgen of overmorgen. Zo help je de bloemist om de bestellingen beter te reguleren.

Verdeel je boeketten over de dagen. Bestel niet alle boeketten in 1 keer, verdeel ze gerust over meerdere dagen. Zo help je bloemisten om het uitvoeren van bestellingen draagbaar te houden.

Wees geduldig. Het kan zijn dat je boeket niet op de aangegeven bezorgdatum wordt geleverd, dat spijt ons zeer! Als het boeket twee dagen na bezorgdatum niet is ontvangen, stuur dan een mail aan info@regiobloemist.nl onder vermelding van het ordernummer. Zij pakken je klacht dan op.

Beperk je tot één mail. Momenteel is er een verwerkingstijd van 1 tot 4 werkdagen op e-mail. Helaas gebeurt het dat er meerdere mails worden gestuurd over één onderwerp. Het sturen van meer mails zorgt voor meer tijdsinvestering over één onderwerp voor één klant, waardoor andere klanten langer op hun antwoord moeten wachten.

Steun ons met positieve reviews. Het is gebruikelijk om negatieve reviews achter te laten als standaard en positieve minder. We halen kracht uit elke positieve review. Laat hem achter op de onderstaande sites

Bedankt voor uw begrip - blijk thuis en vooral blijf gezond